مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-18حوادث

کشف مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 827 کیلو انواع مواد افیونی و دستگیری 3 سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

-  سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های مهرستان و ایرانشهر سرنخ هایی از فعالیت عناصر قاچاق مواد مخدر در مناطقی از شمال و جنوب استان به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محور های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر و مهرستان در جنوب و مناطق حاشیه ای شهرستان زاهدان در شمال استان شناسایی و ماموران انتظامی به صورت هماهنگ  و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، 3 سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنها و محل حضور قاچاقچیان مقدار 827 کیلو گرم انواع مواد افیونی شامل 755 کیلو گرم تریاک و 72 کیلو  و 950 گرم شیشه کشف و در این رابطه نیز 4 دستگاه خودرو سواری توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس سیستان و بلوچستان

کشف مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس سیستان و بلوچستان