مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-11بين الملل

مجریِ اخراجی فاکس نیوز: زندگی شخصی اوباما چندش آور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایندیپندنت، تاکر کارلسون، مجری مشهور و اخراجی شبکه فاکس نیوز آمریکا، در برنامه توییتری خود، - مجری جنجالیِ اخراجی شبکه فاکس نیوز آمریکا در پادکست توییتری خود دست به افشاگری هایی درباره رییس جمهور اسبق این کشور زد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایندیپندنت، تاکر کارلسون، مجری مشهور و اخراجی شبکه فاکس نیوز آمریکا، در برنامه توییتری خود، درباره باراک اوباما، رییس جمهور اسبق این کشور افشاگری های هولناکی کرد.

مجری 54 ساله برنامه های سیاسی آمریکا قسمت جدیدی از برنامه خود را با عنوان به تابوهای تان پایبند باشید! منتشر کرد و در آن گفت که اوباما زندگی شخصی به شدت چندش آوری دارد! کارلسون در مونولوگ 13 دقیقه ای خود، درباره سرعت زیاد تغییر تابو ها و اینکه جامعه آمریکا دیگر مذهبی نبوده و تحت سلطه تابوهاست صحبت کرد.

مجری مشهور آمریکایی تاکید کرد که آنچه آمریکایی ها مجاز هستند که از آن متنفر باشند، از بالا به آن ها امر می شود.

وی درباره رفتار کنونی سیاستمداران آمریکا و ممنوعیت ورود نامزد ها به کارزار های انتخاباتی سطح بالا در صورت متهم شدن به جرم های جنسی در سال 1992 (زنای محصنه) ، به رابطه نامشروع بیل کلینتون، رییس جمهور اسبق آمریکا با زنی به نام جنیفر فلاورز، اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریِ اخراجی فاکس نیوز: زندگی شخصی اوباما چندش آور است

مجریِ اخراجی فاکس نیوز: زندگی شخصی اوباما چندش آور است