مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-18ورزشي

توجه جدی به برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان و دانشگاه ها در تابستان مورد توجه جدی باشد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان و دانشگاه ها در تابستان مورد توجه جدی باشد.

سید جواد هاشمی مهر در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده با بیان اینکه، سلامت و نشاط اجتماعی از جمله اولویت های کارگروه اجتماعی استان است، تاکید کرد: از ظرفیت سمن های مردمی برای نشاط اجتماعی بکار گرفته شود.

وی اظهارکرد: دستگاه های متولی برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی در استان و شهرستان ها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری ها، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و هم افزایی یکدیگر، برنامه ریزی هدفمندی طراحی و اجرا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، سلامت بخشی از دغدغه های کارگروه اجتماعی است تاکید کرد: امیدواریم که در حوزه نشاط اجتماعی بتوانیم شاهد احصا ظرفیت ها و برنامه های مختلف باشیم از جهتی تاکید ما در کارگروه استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی به برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

توجه جدی به برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد