مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-19حوادث

استرداد بیش از 13 هزار تبعه غیرمجاز افغانستان از مرز دوغارون


طی 9 روز گذشته با تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد 13 هزار و 876 تبعه افغانستانی از طریق مرز دوغارون تحویل مرزبانی کشور همسایه شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: طی 9 روز گذشته با تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد 13 هزار و 876 تبعه افغانستانی از طریق مرز دوغارون تحویل مرزبانی کشور همسایه شدند.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با حضور غیر قانونی اتباع کشورهای خارجی در خاک جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان و پلیس در داخل کشور با شناسایی افراد غیرمجاز حاضر، برخورد قانونی کردند.

وی با اشاره به بازگرداندن 13 هزار و 876 تبعه افغانستانی طی 9 روز گذشته از مرز دوغارون، افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد این تعداد اتباع خارجی را که از مبادی غیررسمی وارد کشور شده بودند، شناسایی و از طریق مرز دوغارون اقدام به بازگرداندن آن ها کرده و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.

شجاع بیان کرد: هر یک از اتباع کشورهای خارجی باید از طریق دروازه های رسمی و قانونی وارد کشور شوند در غیر این صورت با آن ها به طور جدی برخورد قانونی خواهد شد.

کشف خودروی سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس در ادامه سرهنگ محمد محمودی، فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف خودروی سرقتی در کمتر از 24 ساعت در حوزه استحفاظی این فرماندهی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد بیش از 13 هزار تبعه غیرمجاز افغانستان از مرز دوغارون

استرداد بیش از 13 هزار تبعه غیرمجاز افغانستان از مرز دوغارون