مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-20فرهنگي

تولید آثار فاخر رسانه ای و هنری درباره حاج قاسم سلیمانی


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه سومین جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» بر لزوم تولید آثار فاخر رسانه ای پیرامون شخصیت و منش رفتاری حاج قاسم سلیمانی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره .

- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه سومین جشنواره رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی بر لزوم تولید آثار فاخر رسانه ای پیرامون شخصیت و منش رفتاری حاج قاسم سلیمانی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سردار بزرگ اسلام در ذهن مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین اختتامیه سومین جشنواره رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار و صاحبان آثار برگزیده تجلیل شدند.

بازدید از نمایشگاه و دیدار با محمدکاظم آل صادق ـ سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد ـ ازجمله برنامه های معاون امور مطبوعاتی در معیت محمدرضا بهمنی، معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثار فاخر رسانه ای و هنری درباره حاج قاسم سلیمانی

تولید آثار فاخر رسانه ای و هنری درباره حاج قاسم سلیمانی