مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:002023-05-31سياسي

سمنان و یکی از شهرهای غنا خواهرخوانده می شوند


سفیر جمهوری غنا در جمهوری اسلامی ایران گفت: به عنوان سفیر کشور غنا پیشنهاد می دهم تا شهر سمنان و یکی از شهرهای جمهوری غنا را به عنوان خواهرخوانده معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اریک اووسو بواتنگ، سفیر جمهوری غنا در جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: حضور در شهر سمنان و اینکه مرا به حضور پذیرفتید، برای من بسیار هیجان انگیز است.

وی با اشاره به اینکه ضرب المثلی در کشور غنا می گوید زمان کم، بهتر از آن است که هرگز اتفاق نیفتد ، افزود: میزبانی مردم استان سمنان از میهمانان خود، همچون میزبانی مردم غنا، سرشار از حس صمیمیت و محبت است.

سفیر جمهوری غنا در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کشور غنا روابط سیاسی و دیپلماتیک بسیار گرمی با جمهوری اسلامی ایران دارد و هر دو کشور منافع مشترکی دارند و در سطح بین الملل از یکدیگر حمایت می کنند.

اووسو بواتنگ گفت: بی تردید تمرکز روی موضوعات اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر این عقیده هستیم که این تعاملات باید به همکاری های اقتصادی منجر شود و بنابراین ضرورت دارد تا راه هایی ارتباط بیشتر میان 2 کشور را بیابیم.

وی افزود: افراد واجد شرایط در عرصه آموزش پزشکی در کشور غنا بسیار زیاد هستند؛ اما ظرفیت های پذیرش در این کشور بسیار محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان و یکی از شهرهای غنا خواهرخوانده می شوند

سمنان و یکی از شهرهای غنا خواهرخوانده می شوند