مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:452023-05-31حوادث

قاتل 27 ساله لارستانی دستگیر شد


فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری قاتل فراری در یکی از محلات این شهرستان خبر داد و گفت: این قاتل یک شهروند قطع نخاعی و فلج را در منزل به آتش کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد یوسفی در این باره افزود: در ششم خردادماه جاری در پی وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی منزل، این رخداد منجر به مرگ مشکوک یک شهروند فلج 32 ساله شد و رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که فردی که چند روز قبل با برادر مقتول درگیری داشته با ریختن بنزین اقدام به آتش زدن عمدی اتاق خواب مقتول (فرد قطع نخاع) که یک پنجره به داخل کوچه داشته کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل در کمتر از 48 ساعت شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

یوسفی با بیان اینکه قاتل 27 ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با برادر مقتول و انتقام گرفتن اعلام کرد، افزود: از شهروندان تقاضا می شود ضمن همکاری مستمر با پلیس با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل 27 ساله لارستانی دستگیر شد

قاتل 27 ساله لارستانی دستگیر شد