مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-16سياسي

سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین، بیانگر قدرت جمهوری اسلامی و انزوای شیطان بزرگ است


امام جمعه موقت ورامین سفر اخیر رییس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین و استقبال گرم سران این کشورها از رییس جمهور کشور را بیانگر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی و انزوای روز افزون شیطان بزرگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات اظهار کرد: پرداخت زکات آثار مادی و معنوی فراوانی دارد؛ به وسیله زکات بسیاری از کارهای عام المنفعه و خدمات اجتماعی صورت می گیرد؛ لذا باید بیش از پیش زکات و پرداخت آن را جدی گرفت.

وی همچنین سفر اخیر رییس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین و استقبال گرم سران این کشورها از رییس جمهور کشور را بیانگر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی و انزوای روز افزون شیطان بزرگ، آمریکا دانست و افزود: این سفرها قطعا دستاوردهای ارزشمندی را در پی خواهند داشت.

امام جمعه موقت ورامین وضعیت فرهنگی موجود را غیرقابل توجیه و دفاع دانست و گفت: افرادی که در جامعه ما دست به کشف حجاب زدند در برابر خیل عظیم زنان مؤمن در اقلیت هستند.

حجت الاسلام قدوسی ضمن اشاره به اینکه همراهی مردم و مسوؤلان در مسائل کشور اعم از مسائل اجتماعی می تواند در بردارنده نتایج خوبی باشد، بیان کرد: در قبال افرادی که با بی اطلاعی دچار خطا و اشتباه می شوند باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین، بیانگر قدرت جمهوری اسلامی و انزوای شیطان بزرگ است

سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین، بیانگر قدرت جمهوری اسلامی و انزوای شیطان بزرگ است