مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:022023-06-21اقتصادي

نحوه بهره مندی از مشوق های بیمه ای سازمان بهزیستی


سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی از پرداخت 293 میلیارد تومان مشوق های بیمه ای برای 28 هزار و 506 مددجوی سازمان بهزیستی در سال 1401 خبر داد.

- سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی از پرداخت 293 میلیارد تومان مشوق های بیمه ای برای 28 هزار و 506 مددجوی سازمان بهزیستی در سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن ایروانی با بیان اینکه به منظور فراهم آوردن انگیزه ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر برای جامعه هدف و ترغیب کارفرمایان برای جذب آنان، مشوق حمایتی به عنوان بیمه سهم کارفرما پرداخت می شود، گفت: در سال گذشته 27 هزار و 246 فرد دارای معلولیت با پرداخت اعتباری معادل 196 میلیارد تومان از خدمات بیمه سهم کارآفرینی و خویش فرمایی بهره مند شده اند.

وی در پاسخ به اینکه چه کارفرمایانی می توانند از این امتیاز بهره مند شوند، گفت: کارفرمایانی که نسبت به ­اشتغال جامعه هدف اقدام و حق بیمه آنان (سهم کارفرما) را به سازمان تأمین اجتماعی واریز و براساس قانون کار حقوق و دستمزد پرداخت کنند، بر اساس نتایج حاصل از جدول تعیین امتیازات کارفرمایان متقاضی و پس از تأیید کمیته اشتغال مشمول دریافت بیمه سهم کارفرما می شوند.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی در خصوص افرادی که می توانند از این طرح استفاده کنند، گفت: افراد تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بهره مندی از مشوق های بیمه ای سازمان بهزیستی

نحوه بهره مندی از مشوق های بیمه ای سازمان بهزیستی