مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-05سياسي

آزاد راه قزوین ـ رشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد


نماینده عالی دولت در گیلان از بهره برداری با بین اینکه با اشاره به اهمیت آزادراه قزوین ـ رشت در توسعه گیلان و کاهش بار ترافیکی منطقه گفت: هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین رشت تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار، در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گیلان با تقدیم هشت هزار شهید یکی از ولایتمدار ترین استان های کشور است، اظهار کرد: سفر ریاست محترم  مجلس شورای اسلامی به گیلان برای دومین بار در یک سال اخیر نشان دهنده اهمیت این استان در حوزه های مختلف است.

وی با اشاره به رفع برخی از مشکلات گیلان در عرصه های زیرساختی گفت: در طی یک سال و نیم گذشته اقدامات خوبی برای رفع مشکلات استان انجام شده ولی برای رفع برخی دیگر معضلات و تکمیل پروژه های مهم استان نیاز به حمایت ملی داریم.

استاندار گیلان، رودبار را با توجه با ویژگی های خود پیشانی این استان معرفی کرد و افزود: رودبار با توجه به ویژگی های خود پیشانی استان گیلان بوده و از لحاظ وسعت برترین شهرستان گیلان و همچنین در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی دارای ویژگی های مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد راه قزوین ـ رشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد

آزاد راه قزوین ـ رشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد