مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:202023-05-29فرهنگي

تندیس نشان ارادت در اختتامیه جشنواره رضوی رونمایی می شود


مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: تندیس نشان ارادت در روز میلاد امام رضا(ع) در جشن اختتامیه جشنواره های شانزده گانه رضوی رونمایی و به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: تندیس نشان ارادت در روز میلاد امام رضا(ع) در جشن اختتامیه جشنواره های شانزده گانه رضوی رونمایی و به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

مرتضی سعیدی زاده امروز، هشتم خرداد ماه، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی که در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شاید تاریخ هنر عکاسی نسبت به سایر هنرهای ما متاخر باشد.

خوشنویسی از زمان نزول قرآن بوده، شاعران از ابتدای صدر اسلام و حضور اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) در تاریخ اسلامی شعر سرودند، قصص و داستان از ابعاد مختلف هنر اسلامی در قرآن وجود داشته و با بشر نهادینه شده اما عکاسی هنری متاخر است و توانسته در مواجهه با ابعاد مختلف وجودی ساحت مقدس اسلام، توسعه خوبی در ثبت وقایع و اتفاقات تاریخی داشته باشد.

وی گفت: ما در بنیاد امام رضا(ع) از این دریچه به موضوع نگاه می کنیم که بتوانیم روایت های مختلفی را از موضوع زیارت به هنر بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس نشان ارادت در اختتامیه جشنواره رضوی رونمایی می شود

تندیس نشان ارادت در اختتامیه جشنواره رضوی رونمایی می شود