مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-07سياسي

رویداد مد و رسانه برگزار می شود/معرفی چهره سال مد و لباس اسلامی


دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه گفت: این رویداد که 18 تیر در موزه ایران شناسی برگزار می شود، پیش نشستی است که به دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر ختم می شود.

- مهسا فرزان دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: با توجه به تجربه دوازده ساله ای که در حوزه مد و لباس دارم، به شدت ضعف رسانه در مد را احساس کردیم و سرانجام تصمیم به برگزاری رویداد مد و رسانه گرفتیم تا بتوانیم به نوعی استاندارد سازی در حوزه رسانه مد و لباس انجام دهیم و مد اسلامی را به درستی در کشور و سپس در جهان معرفی کنیم.

به این معنا که یک نوع استانداردسازی برای معرفی محصولات اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: ما پیش نشستی را روز سه شنبه 23 خرداد ساعت 10 تا 12 در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهیم کرد که در آن نشست جزییات کامل آن مطرح می شود و در نهایت علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی های اعلام شده بر روی پوسترها مراجعه کنند.

دبیر اجرایی نخستین رویداد مد و رسانه گفت: این رویداد 18 تیر در موزه ایران شناسی با فضاسازی و دکوری خاصی برگزار می شود و علاقمندان پس از ثبت نام در این رویداد می توانند به واسطه ایده های شأن در بحث معرفی محصول در قالب رسانه به رقابت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مد و رسانه برگزار می شود/معرفی چهره سال مد و لباس اسلامی

رویداد مد و رسانه برگزار می شود/معرفی چهره سال مد و لباس اسلامی