مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-04اقتصادي

انبار احتکار روغن موتور خودرو در بوشهر شناسایی شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از کشف احتکار روغن موتور خودرو همراه با انواع فیلترها به ارزش 11 میلیارد و 680 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالرضا بازیاری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در راستای اجرای طرح برخورد با جرایم اقتصادی طی اقدامات اطلاعاتی پارکینگ منزلی را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در این پارکینگ مقادیر قابل توجهی روغن موتور خودرو همراه با انواع فیلترهای بنزین، هوا و روغن در آن دپو و احتکار شده بود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقامات قضایی و با حضور نمایندگانی از تعزیرات حکومتی و کارشناسان سازمان صمت از منزل مذکور بازرسی کردند.

وی بیان کرد: در این بازرسی چهار هزار و 718 لیتر انواع روغن موتور خودرو، سه هزار و 820 عدد انواع فیلتر روغن، 2 هزار و 411 عدد انواع فیلتر کابین، بنزین، هوا در پارکینگ منزل مذکور بدون رعایت دستورالعمل های شرایط نگهداری کالا دپو گردیده بود کشف شد.

بازیاری تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده و نظریه کارشناسان صمت محل نگهداری اجناس بدون شناسه ثبت در سامانه جامع انبارها بوده و مصداق بارز احتکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار احتکار روغن موتور خودرو در بوشهر شناسایی شد

انبار احتکار روغن موتور خودرو در بوشهر شناسایی شد