مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-07حوادث

کشف زمین خواری 20 میلیاردی در آمل


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان آمل افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد 200متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

سرهنگ محمد محمدپور خاطر نشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 20میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 20 میلیاردی در آمل

کشف زمین خواری 20 میلیاردی در آمل