مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-20اقتصادي

اعتبار 1000 میلیارد تومانی به طرح های عمرانی بوشهر رسید


استاندار بوشهر از ابلاغ یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه های اجرایی استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه ای برای توسعه استان بوشهر دارد و در این راستا مصوبه های خوبی برای استان رقم خورده است و در تلاش برای جذب اعتبارات مصوب سفر هستیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است افزود: این میزان تخصیص در نیمه اول سال بی سابقه است و باید تلاش کنیم که در نیمه اول سال این اعتبارات هزینه شوند.

محمدی توسعه آب شیرین کن ها و تحقق شیرین سازی 60 هزار مترمکعب در روز را از اقدامات مهم دولت خواند و اضافه کرد: 125 هزار مترمکعب تأسیسات جدید آب شیرین کن نیز شروع شده است که تحول بزرگی را در تأمین آب استان فراهم می سازد.

محمدی زاده به تکمیل سدهای باغان و خاییز اشاره کرد و ادامه داد: این سدها نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز در شهرستان تنگستان خواهند داشت.

احمد محمدی زاده از آبگیری سدهای دالکی و دشت پلنگ تا سال آینده خبر داد و بیان کرد: سد دالکی به پیشرفت بالای 50 درصدی رسیده است و با تلاش صورت گرفته در سال آینده آبگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 1000 میلیارد تومانی به طرح های عمرانی بوشهر رسید

اعتبار 1000 میلیارد تومانی به طرح های عمرانی بوشهر رسید