مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-08فرهنگي

کتاب قیام طوفانی آماده انتشار شد


به مناسبت شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد سال 42، کتاب «قیام طوفانی» نوشته «غلامرضا خارکوهی» تاریخ نگار برجسته گلستانی که درباره ابعاد مختلف همین رویداد است، - ایسنا/گلستان به مناسبت شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد سال 42، کتاب قیام طوفانی نوشته غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار برجسته گلستانی که درباره ابعاد مختلف همین رویداد است، آماده چاپ و انتشار شد.

غلامرضا خارکوهی در گفتگو با ایسنا حجم اثر جدیدش را بیش از 400 صفحه اعلام و اظهار کرد: این کتاب در پنچ فصل تدوین شده و با نگاهی تازه و مستند به بررسی زمینه ها و لایه های پنهان و تبعات این قیام پرداخته شده که به زودی توسط بنیاد تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران منتشر می شود.

این تاریخ نگار انقلاب با بیان اینکه کتاب قیام طوفانی حاصل تجمیع 6 مقاله پژوهشی و تحلیلی مؤلف است که با بی طرفی علمی و کاملاً مستند به منابع معتبر، در باره قیام 15 خرداد نگاشته ام، افزود: سعی من بر این بوده که در این مقالات ابعاد ناگفته یا مغفول مانده ای از این قیام را بازکاوی کنم.

خارکوهی با اشاره به ضرورت معرفی این رویداد مهم تاریخی به نسل جوان تصریح کرد: قیام 15 خرداد با همه عظمتش، متأسفانه هنوز آن طور که باید برای نسل جوان شناخته شده نیست و نیاز به تلاش بیشتری دارد، لذا انتشار این کتاب به معرفی هرچه بیشتر این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب قیام طوفانی آماده انتشار شد

کتاب قیام طوفانی آماده انتشار شد