مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-16اقتصادي

تحولی در اشتغال و تولید با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه


نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی، از توافق نهایی به منظور سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان در بخش تولید و اشتغال در استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی به اعلام خبر خوبی برای مردم استان کرمانشاه، اظهار کرد: در جلسات نهایی که با حضور مسؤولان کشوری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شاهد توافق نهایی 2 هزار میلیارد تومان به صورت سرمایه گذاری مستقیم در امر تولید و اشتغال در استان بودیم.

وی همچنین از راه اندازی دو واحد بزرگ تولیدی به زودی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دو واحد خیلی بزرگ در استان کرمانشاه راه اندازی می شود؛ یک هزار میلیارد آن توسط سرمایه گذاران تأمین و یک هزار میلیارد تومان هم توسط بانک عامل پرداخت خواهد شد.

ان شاءالله قبل از پایان سال جاری یکی از پروژه ها به نتیجه خواهد رسید و در ماه های اول سال آتی نیز شاهد بهره برداری دیگر پروژه خواهیم بود.

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشوری براساس این توافق یک واحدی در کرمانشاه ایجاد خواهد کرد که با یک نشان بسیار شناخته شده در کشور و خارج از کشور تولید خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی در اشتغال و تولید با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه

تحولی در اشتغال و تولید با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه