مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-04سياسي

برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یگان های مختلف ارتش


همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در یگان های مختلف ارتش در سراسر کشور برگزارشد.

- همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در یگان های مختلف ارتش در سراسر کشور برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین بزرگداشت رهبر فقید انقلاب اسلامی که طی روزهای گذشته در یگان های مختلف ارتش و با حضور جمع کثیری از کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های کارکنان برگزار شد، بر ترویج و نشر اندیشه ها و آرمان های والای امام راحل، تاکید شد.

در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر حضور و سخنرانی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سخنرانان و خطیبان برجسته مذهبی در یکان های مختلف و کوی ها و مجتمع های مسکونی آجا، پیشکسوتان دفاع مقدس نیز با بیان خاطراتی به تشریح نقش امام و رهبری در دوران انقلاب و دفاع مقدس پرداختند.

امروز نیز همزمان با سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون، کارکنان و خانواده های ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام راحل و گوش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یگان های مختلف ارتش

برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یگان های مختلف ارتش