مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-10اقتصادي

ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل کودک و نوجوان


فرماندار شفت بر ضرورت ترویج کتابخوانی در بین نسل کودک و نوجوان تاکید کرد و گفت: زیربنای توسعه فرهنگی جامعه با کتاب خوانی میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی ظهر شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شفت اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأثیر مستقیمی بر افزایش آگاهی اجتماعی و توسعه فرهنگی یک شهرستان دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های فرهنگی هر شهرستان داشتن کتابخانه های عمومی است و توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه کتابخانه از نیازهای مهم در هر جامعه ای است، افزود: شهر شفت فاقد ساختمان کتابخانه مستقل مرکزی می باشد که با پیگیری های لازم در اولین فرصت شاهد ایجاد کتابخانه عمومی در این شهر خواهیم بود.

وی ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان را مبنایی ترین اصل توسعه در هر کشوری عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ریزی جهت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی به ویژه در بین دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

نقدی اضافه کرد: خانواده ها نیز نقش اساسی در ترویج فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه فرزندان دارند و باید از کودکی فرزندان خود را به سمت مطالعه کتاب و افزایش آگاهی هدایت کنند.

وی ادامه داد: انجمن کتابخانه های عمومی باید پویایی، خلاقیت و ایده های مثبت در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل کودک و نوجوان

ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل کودک و نوجوان