مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-15اقتصادي

اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند اعتبار 50 میلیارد تومانی است


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید غفور شفیعی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: سه پروژه ملی راه سازی در شهرستان طارم در دست اجرا است و پروژه راه کلور - درام با مشخصات راه اصلی بوده و از محل منابع ملی تأمین می شود.

وی ابراز داشت: راه به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای هر منطقه و استانی محسوب می شود وراه نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

رییس اداره راه وشهرسازی طارم گفت: اجرای پروژه کلور به درام در جذب گردشگران، تسهیل تردد و توسعه صادرات محصولات شهرستان طارم بسیار مؤثر است و همچنین 30 الی 40 درصد از ترافیک استان اردبیل از مسیرهای زنجان - سرچم، گردنه حیران، اسالم، پونل، از این محور خواهد بود و یک مسیر با حداقل مخاطرات، غیر برفگیر به شمار می رود.

شفیعی تاکید کرد: پروژه کلور - درام در سال 1389 به تصویب رسیده و سال شروع اجرای پروژه 1390 بوده است و طول پروژه 55 کیلومتراست که 13 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان زنجان شهرستان طارم واقع شده است و از این میزان 4.

5 کیلومتر درسال 1398 با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید و کل مسیر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان و شهرستان طارم امسال بازگشایی و تا سه راهی روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند اعتبار 50 میلیارد تومانی است

اتمام پروژه پروژه کلور- درام نیازمند اعتبار 50 میلیارد تومانی است