مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-18سياسي

شهر قم برای ویژه برنامه های دهه ولایت آماده می شود


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای برپایی ایستگاه های صلواتی ویژه اعیاد قربان و غدیر در حال صادر شدن است، - سید محسن میرهادی با اشاره به نزدیکی ایام دهه ولایت اظهار داشت: مجموعه شهرداری برای برگزاری باشکوه دهه ولایت برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

وی با یادآوری رسالت ذاتی شهرداری افزود: باید ارگان های فرهنگی در اجرای برنامه های دهه ولایت پیش قدم شده و شهرداری نیز در کنار دیگر ارگان های فرهنگی رسالت خود را انجام داده و نباید تمام کار بر عهده شهرداری گذاشته شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آماده سازی و فضاسازی شهر از عید قربان تا عید غدیر در مناطق هشتگانه و سازمان های تابعه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و سازمان زیباسازی برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

وی اجرای دعای عرفه در سطح مناطق را مطرح کرد: آماده سازی شهر برای دعای عرفه در مناطق و مسجد مقدس جمکران و همچنین حرم مطهر و انجام نماز عید قربان یکی از برنامه های شهرداری بوده و برگزاری مراسم عید سعید غدیر به صورت ویژه برنامه ریزی شده است.

میرهادی ادامه داد: برگزاری مراسم پیاده روی تا مسجد مقدس جمکران نیز برنامه ریزی شده و در صورت درخواست، نمایشگاه غدیر نیز در پردیسان برپا می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر قم برای ویژه برنامه های دهه ولایت آماده می شود

شهر قم برای ویژه برنامه های دهه ولایت آماده می شود