مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-16سياسي

سپاه تا لحظه ثبات وضعیت گرمی در میدان است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه تا آخرین لحظه و تا برقراری شرایط پایدار در کنار مردم سیل زده گرمی خواهد بود.

- گرمی - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه تا آخرین لحظه و تا برقراری شرایط پایدار در کنار مردم سیل زده گرمی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح جمعه در بازدید از مناطق سیل زده گرمی با اشاره به مشارکت فرمانده سپاه استان در جستجوی اجساد مفقود شده سیل از طبخ روزانه 5 هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم گرمی اصل نگران شرایط موجود نباشند چرا که ما تا آخر کنار این مردم نجیب می ایستیم و اینجا را ترک نمی کنیم تا شرایط به مانند قبل و و بهتر از آن شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: زیرساخت های تخریب شده از جمله تخریب پل ها و راه های ارتباطی با اقدامات جهادی در اسرع وقت بازسازی و تحویل اهالی شریف منطقه خواهد شد.

محمدی اصل بیان کرد: با لطف الهی و تلاش نیروهای جهادی و پاسداران شاغل و بازنشسته و همکاری سایر دستگاه ها همه مفقودشدگان سیل دیروز پیدا و تحویل نیروهای امدادی شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به به حضور گسترده رزمندگان بسیجی در کمک به مردم سیل زده شهرستان گرمی و بیله سوار گفت: از ساعات اولیه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تا لحظه ثبات وضعیت گرمی در میدان است

سپاه تا لحظه ثبات وضعیت گرمی در میدان است