مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-07ورزشي

بزرگترین پارک بانوان البرز در نظرآباد افتتاح شد


استاندار البرز با باین اینکه روند رو به رشد عمران و آبادانی در استان مشهود است، گفت:بزرگترین پارک بانوان البرز در نظرآباد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پارک بانوان شهرستان نظرآباد که در شهر نظرآباد صورت گرفت، ایجاد این قبیل امکانات ویژه برای بانوان بعنوان نیمی از جمعیت کشور، بسیار ضروری دانست و از شهرداری ها خواست که با امکانات خود، برای تقویت بسترهای ورزش، شور و نشاط در شهرها، اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: در شهرستان نظرآباد فعالیت های عمرانی بسیار خوبی شکل گرفته روند ارتقای سرانه ها و زیرساخت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … سرعت پیدا کرده است.

عبداللهی گفت: انتظار می رود که در تمامی شهرستان ها، همواره شاهد پویایی و کار مضاعف با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای افزایش رضایتمندی و رفاه مردم باشیم.

وی افزود: مسیر توسعه استان بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد هستیم در دولت محترم سیزدهم تحولات بزرگی را رقم بزنیم.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تلاش مدیران برای امیدآفرینی، ایمان و نشاط در جامعه، گفت: مهمترین اولویت ما افزایش رضایت و خرسندی مردم است که برای نیل به این مهم، برنامه محور در حال کوشش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پارک بانوان البرز در نظرآباد افتتاح شد

بزرگترین پارک بانوان البرز در نظرآباد افتتاح شد