مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-08سياسي

استعفای معاون عمرانی استاندار مازندران


رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران امروز استعفای خود را تقدیم وزیر کشور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، از صبح امروز خبر استعفای رضا علیخانی  معاون عمرانی استاندار مازندران در فضای مجازی دست به دست شده است.

فعالان سیاسی و انتخاباتی مازندران خبر دادند که رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران از چهره های غرب استان در نخستین روز زمان استعفای مدیران برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد و از ساختمان سفید خیابان انقلاب ساری خداحافظی کرد.

علیخانی هفته گذشته در دیدار مردمی در دفتر استانداری غرب مازندران در مصاحبه ای اعلام کرده بود که برنامه ای برای انتخابات ندارد اما استعفای امروز معاون عمرانی استاندار مازندران شائبه های زیادی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

وی پس از استعفا از پست معاونت عمرانی استانداری، هنوز درباره کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نظر رسمی نکرده است اما عصر امروز در گفت وگو با یکی از رسانه های استان شایعه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد و دلیل استعفای خود را شخصی اعلام کرد.

علیخانی تاکید کرد که موضوع استعفای خود را با استاندار مازندران و وزیر کشور مطرح کرده و با اخذ موافقت این دو مسؤول از این سمت استعفا داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای معاون عمرانی استاندار مازندران

استعفای معاون عمرانی استاندار مازندران