مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-01سياسي

برقراری تعامل مردم و مسئولان با دفتر مورد تاکید است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم تعامل مسئول دفتر با همه سازمان ها و تشکل های مردمی گفت: برقراری تعامل و هم رسایی مردم، مسؤولان و سازمان های مختلف با دفتر مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار کرد: هر کدام از ما با فرازها و نشیب های زندگی روبه رو بوده ایم اما در هر جایگاهی که باشیم، از دنیا خواهیم رفت.

وی با اشاره به مؤلفه های رسیدن به رستگاری و تعالی افزود: آخرت اندیشی، توجه و رعایت احکام شرعی و خدمتگزاری صادقانه به مردم منتج به رستگاری می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مأموریت های مهم رییس دفتر این نهاد مهم اضافه کرد: عرصه مدیران اجرایی، مراجعات مردمی و امور داخلی دفتر در واقع 3 عرصه مأموریتی مسئول دفتر است که باید در این بخش ها تلاش و دقت بیشتری صورت گیرد.

آیت الله فلاحتی به تشریح وظایف عرصه های مأموریتی رییس دفتر نماینده ولی فقیه پرداخت و بیان کرد: برقراری تعامل و هم رسایی مردم، مسؤولان و سازمان های مختلف مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم تعامل مسئول دفتر با همه سازمان ها، نهادها و تشکل های مردمی افزود: سازمان ها باید در کنار تعامل سازنده با دفتر نماینده ولی فقیه، پاسخگو هم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری تعامل مردم و مسئولان با دفتر مورد تاکید است

برقراری تعامل مردم و مسئولان با دفتر مورد تاکید است