مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-07سياسي

افتتاح اولین قرارگاه پدافند زیستی کشور در کرمان


طی آیینی اولین قرارگاه مقابله زیستی پدافند غیرعامل کشور در کرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز 17 خردادماه آیین افتتاح اولین قرارگاه مقابله زیستی پدافند غیرعامل کشور در کرمان برگزار شد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این آیین اظهار کرد: محورهای اصلی جنگ های نوین در حوزه زیستی است و به شدت با آن مواجه هستیم.

رحمان جلالی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جنگ های ترکیبی هشدار دادند و اگر می خواهیم از پس این جنگ ها برآییم باید آرایش قرارگاهی بگیریم .

وی با اشاره به اینکه بحث های زیستی یکی از ابعاد مهم جنگ اقتصادی است، خواستار اجرای برنامه های ضربتی و کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، پشتیبانی های سخت افزاری و نرم افزاری، پیوند رسانه ای و هماهنگی های بین بخشی در این حوزه شد.

جلالی بر توجه به امنیت زیستی تاکید کرد و ابراز داشت: بخش زیادی از اقتصاد استان کرمان مربوط به حوزه کشاورزی است، بنابراین پدافند زیستی از اهمیت ویژه ای در این خطه برخوردار است.

محدعلی قمی معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در سخنانی اظهار کرد: دشمن در پی ضربه زدن، توطئه و ایجاد اخلال است و ما باید اقداماتی انجام دهیم که تلاش دشمن به نتیجه نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین قرارگاه پدافند زیستی کشور در کرمان

افتتاح اولین قرارگاه پدافند زیستی کشور در کرمان