مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-11اجتماعي

فعالیت 197 خانه هلال شهری و روستایی در خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 197 خانه هلال شهری و روستایی در این استان با هدف افزایش سطح تاب آوری اجتماعی در حوادث و بحران ها و ایجاد آمادگی عمومی فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید شعبانی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در تلاش هستیم با راه اندازی خانه های هلال در سراسر خوزستان، زمینه را برای گسترش آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مواجهه با مخاطرات در مناطق کمتر برخوردار و افزایش میزان تاب آوری اجتماعی در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی فراهم کنیم.

وی افزود: 58 خانه هلال شهری و 139 خانه هلال روستایی در خوزستان فعالیت دارند که همه ارکان این مراکز از نیروهای داوطلب انتخاب و کلیه اقدامات توسط اعضا و داوطلبان برنامه ریزی و اجرا می شود.

در این خانه ها که به مثابه یک شعبه کوچک هلال احمر هستند، واحدهای جوانان، امداد و نجات، آموزش و داوطلبان به ارائه خدمات گوناگون عام المنفعه و بشر دوستانه می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: سوانحی که در سال های اخیر در استان تجربه شده است از حیث گستردگی حوزه جغرافیایی نشان داد که مشارکت جوامع محلی در بهبود عملکرد دستگاه های امدادرسان بسیار تأثیر گذار و مثمر به ثمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 197 خانه هلال شهری و روستایی در خوزستان

فعالیت 197 خانه هلال شهری و روستایی در خوزستان