مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-01ورزشي

رییس هیات جودو استان زنجان در سمت خود ابقا شد


«مجتبی بیگلی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیات جودو با کسب 17 رأی از 17 رأی مأخوذه توانست بار دیگر به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت جودو را به عهده بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخابات هیات جودو استان زنجان امروز با حضور اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، رقیبی وجود نداشت و مجتبی بیگلی تنها کاندیدای این انتخابات با کسب 17 رأی از 17 رأی مأخوذه توانست بار دیگر به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت جودو را به عهده بگیرد.

در این مراسم، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در رشته جودو یکی از استان های تاثیرگذار در منطقه شمالغرب و فدراسیون است، اظهار داشت: امیدوارم جایگاهی که در رشته جودو و اثرگذاری که ما در فدراسیون داریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم تا با یک برنامه ریزی جدید شرایط  خودمان را در این رشته بهبود وارتقا بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه انتظار می رود در این رشته ورزشی آقای مجتبی بیگلی بیش از پیش با همکارانشان تلاش مضاعف و گام های برتری را در این رشته بردارند، عنوان کرد: جزء استان هایی هستیم که قریب به 90 درصد فضاهای ورزشی ما در اختیار هیات های ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات جودو استان زنجان در سمت خود ابقا شد

رییس هیات جودو استان زنجان در سمت خود ابقا شد