مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-29بين الملل

نشانِ بی خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا


آمریکا به دلیل بی میلی شهروندان این کشور برای پیوستن به نیروی پلیس، با بحرانی نگران کننده در این حوزه روبه رو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، کاهش شدید رغبت مردم آمریکا برای ثبت نام و پیوستن به نیروهای پلیس این کشور و برگزیدن این شغل برای خود، شهرها و ایالات آمریکا را با بحران پلیسی روبه رو کرده است.

همچنین براساس این گزارش، بالا بودن سرعت کناره گیری افراد شاغل در نیروی پلیس در مقایسه با سرعت جایگزینی این افراد، یکی دیگر از عوامل تشدید بحران در این حوزه محسوب می شود.

پس از قتل جرج فلوید (سیاهپوست آمریکایی که در سال 2020 بدون سلاح به دست پلیس آمریکا کشته شد) و سفت وسخت تر شدن مقررات پاسخگویی پلیس، تشدید خشونت در جوامعی که نظارت بر آن به نیروهای پلیس واگذار می شود و همچنین وضع مقررات کیفری با هدف کاهش شمار زندانیان، تعداد زیادی از پلیس های کهنه کار آمریکا به طور دسته جمعی استعفا کردند.

تعداد افسران دپارتمان پلیس سان فرانسیسکو بالغ بر 600 نفر کاهش یافته که این رقم معادل 30 درصد قوای این نهاد بوده و این در حالی است که شهر فینیکس در ایالت آریزونا، به حدود 500 نیروی دیگر نیاز دارد و علاوه بر این، شمار افسران پلیس کلان شهر واشنگتن در مقایسه با 50 سال پیش، به مراتب کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانِ بی خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا

نشانِ بی خریدار؛ بحران استخدام نیرو در پلیس آمریکا