مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-17سياسي

تاکید بر احصاء دقیق و کامل نیازمندی های ماموریتی اربعین حسینی


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، احصاء نیازمندی های ماموریتی و ارتقاء شاخص های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) بر شمرد.

- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، احصاء نیازمندی های ماموریتی و ارتقاء شاخص های اشراف اطلاعاتی را از ضروریات برگزاری ماموریت معنوی اربعین حسینی (ع) بر شمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی در دهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) 1402 اظهار داشت: اربعین حسینی (ع)؛ تابلویی زیبا از عشق و ارادت به حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است و حضور پرشور و وحدت آفرین همه عاشقان اربعین حسینی (ع) بیانگر عشق به امام حسین (ع) است.

وی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را تمرینی برای شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های سازمان های اجرایی، دولتی و فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: راهپیمایی حسینی (ع) فرصت مغتنمی برای پلیس است که رویکردهای سازمانی اعم از مردم یاری و مردم داری را به نمایش بگذارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره بر لزوم ایفای نقش همه پلیس های تخصصی، رده های ستادی و فرماندهان انتظامی استان های هدف برای ایفای نقش مطلوب در این راهپیمایی عظیم و معنوی بر تسریع در طرح ریزی عملیاتی این مأموریت تاکید کرد و افزود: همه پلیس های تخصصی، معاونت های ستادی و فرماندهان انتظامی و استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر احصاء دقیق و کامل نیازمندی های ماموریتی اربعین حسینی

تاکید بر احصاء دقیق و کامل نیازمندی های ماموریتی اربعین حسینی