مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-12سياسي

بکارگیری پهباد برای رصد حریم پایتخت/پیگیری تخلف نیروهای شهربان و حریم بان با دوربین


مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به نصب دوربین البسه برای پرسنل اجرایی شرکت شهربان و حریم تا پایان سال جاری از به کارگیری پهبادها برای رصد حریم شهر تهران خبر داد.

- مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به نصب دوربین البسه برای پرسنل اجرایی شرکت شهربان و حریم تا پایان سال جاری از به کارگیری پهبادها برای رصد حریم شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود رنجبریان در حاشیه بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران و اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران از شرکت شهربان و حریم بان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت شهربان و حریم بان 2 هزارو 300 نیروی اجرایی شامل شهربان، حریم بان و معبربان دارد که نیروهای فعلی همگی به صورت پیمانکاری و حجمی هستند.

وی افزود: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص استخدام نیروهایی که ایثارگری دارند، 500 نفر از پرسنل شرکت مشمول این قانون می شوند که روند رسمی شدن آنها در حال انجام است و 380 پرونده به منابع انسانی شهرداری تهران ارسال شده که از این تعداد 122 پرونده تأیید شده است که تا انتهای ماه جاری به پرسنل رسمی شرکت شهربان و حریم بان تبدیل وضعیت خواهند شد و اولین نیروهای رسمی این شرکت می شوند چرا که تاکنون شرکت نیروی رسمی نداشت و در مراحل بعدی نیز طرح طبقه بندی شغلی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری پهباد برای رصد حریم پایتخت/پیگیری تخلف نیروهای شهربان و حریم بان با دوربین

بکارگیری پهباد برای رصد حریم پایتخت/پیگیری تخلف نیروهای شهربان و حریم بان با دوربین