مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-07سياسي

آموزش عمود خیمه دانشگاه است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آموزش عمود خیمه دانشگاه است و پرداختن به سایر فعالیت ها نباید توجه ما نسبت به حوزه آموزش را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در دیدار رییس دانشگاه پیام نور استان بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط در طراحی فعالیت های دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه یک مرکز علمی بوده و آموزش عمود خیمه دانشگاه است و پرداختن به سایر فعالیت ها نباید توجه ما نسبت به حوزه آموزش را کاهش دهد و گزارش ها ی ارائه شده نیز باید کامل، جامع و متناسب با واقعیت باشد تا تصویری از چهره واقعی دانشگاه در ذهن ترسیم شود.

آیت الله محامی اظهار کرد: طی سالیان متمادی افراد زیادی برای دانشگاه پیام نور استان زحمت کشیده اند که بیان زحمات آن ها و سپس ادامه همان مسیر توسط مدیریت جدید می تواند نشان دهنده عمق و ریشه کار شما باشد.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که بتوانیم با گذشت زمان رو به رشد بوده و نقاط مثبت را تقویت و افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: هر چه فعالیت آموزشی در استان بیشتر باشد خدمت به مردم است و هر چه این آموزش فراگیر تر و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد ارزشمند و تاثیرگذارتر است اما به شرط اینکه از کیفیت کار کاسته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عمود خیمه دانشگاه است

آموزش عمود خیمه دانشگاه است