مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-28اقتصادي

پروژه های بهینه سازی در صنایع بالا دستی نفت و گاز هدفمند می شود


تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت فلات قاره ایران منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت فلات قاره ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در سال رشد تولید و مهار تورم منطبق با سیاست های دولت مبنی بر شکوفایی اقتصاد دانش بنیان، مقابله با تحریم های ظالمانه و افزایش اشتغال نیروی انسانی متخصص و در راستای ارتباط سازمان یافته و نظام مند در حوزه ارائه تولید محصول دانش بنیان بومی و همچنین دانش بنیان شدن صنعت نفت منعقد شد.

این تفاهم نامه بین علیرضا مهدی زاده از شرکت نفت فلات قاره ایران و محمدجواد عامری شهرابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای توسعه و تأسیس ظرفیت های بالقوه جدید و بکارگیری ظرفیت های بالفعل موجود که مبتنی بر آن بتوان به توسعه مراودات و تعاملات فیمابین با هدف اعتلای سازمانی طرفین پرداخت شود به امضا رسیده است.

شناسایی و برنامه‏ ریزی برای رفع مشکلات فلات قاره، برنامه‏ ریزی مشترک جهت نیل به تجاری‏ سازی و ایجاد فناوری های جدید و مورد علاقه براساس و نیاز طرفین صنعت و برنامه ریزی مشترک به منظور رفع چال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بهینه سازی در صنایع بالا دستی نفت و گاز هدفمند می شود

پروژه های بهینه سازی در صنایع بالا دستی نفت و گاز هدفمند می شود