مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-21فرهنگي

رونمایی خاطرات وکیل و کیمیای وکالت در شیراز


طی آیینی دو عنوان کتاب خاطرات وکیل و کیمیای وکالت با حضور عبدالصمد خرمشاهی، محمد، مهاجری، عباس عبدی و سیروس رومی، رونمایی و نقد و بررسی شد.

- رونمایی "خاطرات وکیل" و "کیمیای وکالت" در شیراز ایسنا/فارس طی آیینی دو عنوان کتاب "خاطرات وکیل" و "کیمیای وکالت" با حضور عبدالصمد خرمشاهی، محمد، مهاجری، عباس عبدی و سیروس رومی، رونمایی و نقد و بررسی شد.

سیروس رومی، روزنامه نگار و نویسنده شیرازی در این مراسم با بیان اینکه واقعیت ها در این کتاب ها می تواند سایه ای از تفکرات سعدی را داشته باشد، گفت: کتاب خاطرات وکیل بیست و سه داستان دارد که شسته و رفته چاپ شده و قطع کتاب مناسب است.

این تاریخ نگار روزنامه نگاری با اشاره به اینکه حُسن کتاب نثر ساده آن است، افزود: نثر کتاب فوق که به دل می نشیند هرچند که همراه با جملات و اصطلاحات حقوقی است اما خواندنی است.

به گفته رومی، محمدهادی جعفرپور، نویسنده زرنگی به خرج داده که داستان ها در این اثر ارزش حقوقی داشته باشد و هم اینکه خواندنی باشد.

این روزنامه نگار پیشکسوت با بیان اینکه انتقال تجربیات، دیده ها و لمس وقایع و بردن وقایع به دادگاه ها از ویژگی های کتاب خاطرات وکیل است که می تواند حلاجی شود؟ عنوان کرد: اهل این کتاب وکلا هستند که بین روایت تکنیکی حقوقدانی و روایت ساده اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی خاطرات وکیل و کیمیای وکالت در شیراز

رونمایی خاطرات وکیل و کیمیای وکالت در شیراز