مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-11اقتصادي

برگزاری جشنواره فرش در شهرستان تویسرکان


رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان تویسرکان از برگزاری جشنواره فرش در شهرستان تویسرکان با هدف احیا و رونق صنعت فرش و قالی بافی و اشتغالزایی خبر داد.

- احسان عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه فرش تویسرکان با حضور فعالان استانی در این عرصه به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از اهم برنامه های این جشنواره می توان به پخش کلیپ، موسیقی زنده، سخنرانی مسئولان استانی، شهرستانی و سخنرانی رییس ملی فرش مرکز ایران و تقدیر از بافندگان و پیشکسوتان این حوزه خواهد بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان در ادامه صحبت های خود از فعالیت یک تعاونی فرش با بیش از یک هزار و 200 دار قالی در این شهرستان خبر داد و افزود: تولید فرش دست باف در گذشته ای نه چندان دور یکی از راه های کسب درآمد و امرار معاش در این شهرستان بوده و باید با اجرای برنامه های کارشناسانه و دقیق این هنر وصنعت ارزشمد را احیا کنیم.

عبدالملکی از تعداد سهامداران فرش دراین شهرستان نام برد وادامه داد: یک هزار و 500 سهامدار خاص، چهار هزار نفر افراد متفرقه مانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و یک هزار و 163 بیمه شده دراین شهرستان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرش در شهرستان تویسرکان

برگزاری جشنواره فرش در شهرستان تویسرکان