مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 04:202023-06-01پزشكي

سیستان و بلوچستان امسال میزبان 500 هزار نفر زائرحسینی خواهد بود


دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود جهت شرکت در مراسم ابعین سال 1402 حدود 500 هزار نفر زائر از مرز میرجاوه و ریمدان وارد استان شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود جهت شرکت در مراسم ابعین سال 1402 حدود 500 هزار نفر زائر از مرز میرجاوه و ریمدان وارد استان شوند.

دکتر علی عبدالرزاق نژاد در گفت وگو با ایسنا- افزود: 15 شهریور 1402 مصادف با اربعین حسینی می باشد و شروع فعالیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از شنبه 21 مرداد ماه لغایت 31 شهریور 1402 می باشد وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت دانشگاه جهت ارائه خدمات به زائرین عزیز ایرانی و غیر ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین استفاده خواهیم نمود.

آماده سازی جاده های سیستان و بلوچستان برای ایمن سازی تردد زائرین اربعین حسینی(ع) مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نیز گفت: عملیات اجرای آماده سازی محور زاهدان،میرجاوه به طول13 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 36 میلیاردتومان توسط این اداره کل در دست اجراست.

ایوب کرد با بیان اینکه عملیات مذکور به مدت 2 ماه اجرایی خواهد شد اظهار کرد: روکش آسفالت این محور در راستای سفر ایمن کاربران جاده ای و سهولت تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان امسال میزبان 500 هزار نفر زائرحسینی خواهد بود

سیستان و بلوچستان امسال میزبان 500 هزار نفر زائرحسینی خواهد بود