مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-13سياسي

یک متر زمین دانشگاه یزد را به غیر نخواهیم داد


یک متر از زمین دانشگاه یزد را به غیر نخواهیم داد مگر اینکه برای توسعه دانشگاه یا مسکن استادان و خوابگاه متأهلان مورد استفاده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه یزد اظهار داشت: دانشگاه قلب تپنده استان است و ما همواره بر صیانت از حریم و زمین های دانشگاه اصرار داریم.

وی بیان کرد: برتر شدن دانشگاه یزد طبق ارزیابی وزارت علوم در بین 140 دانشگاه کشور مرهون زحمات و تلاش های شماست و به نظر من یکایک استادان دانشگاه یزد نمونه هستند.

فاطمی همچنین در مورد تامین مسکن استادان نیز افزود: مهمترین مسئله در بحث نهضت ملی مسکن، تامین زمین است و سیاست دولت این است که زمین های بلااستفاده در داخل شهر منفک شده و وارد بحث نهضت ملی مسکن شود.

وی بیان کرد: زمین های زیادی در حریم شهر قرار دارد اما نبود زیرساخت ها و تامین آن ها مشکل بزرگی است که در این زمینه وجود دارد.

نیازهای تمدنی در حوزه دانشگاه باید لحاظ شود استاندار یزد ادامه داد: باید نیازهای تمدنی را در حوزه دانشگاه لحاظ کنیم نه بر اساس شاخص های برنامه های توسعه ضمن اینکه دانشگاه یک نهاد تمدن ساز است و افق توسعه در راس دانشگاه را باید یک افق تمدنی، حداقل بالای 100 سال لحاظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متر زمین دانشگاه یزد را به غیر نخواهیم داد

یک متر زمین دانشگاه یزد را به غیر نخواهیم داد