مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-02ورزشي

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در غیاب نام آوران در مازندران


تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به رقابت های رنکینگ مجارستان در غیاب برخی نام آوران و جهان پهلوانان کشتی در مازندران اردو زد.

- امید شایگان رییس هیئت کشتی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی اردوی یک هفته ای تیم ملی کشتی آزاد در استان گفت: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی یک هفته ای این تیم برای نظارت بر ریکاوری کشتی گیران پس از جام تختی و همچنین انجام برخی از تست های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی گیران اعزامی به رقابت های رنکینگ مجارستان از روز گذشته در مازندران، آغاز شد.

وی افزود: پس از این اردو، اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 23 خردادماه لغایت 5 تیرماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می شود و پس از چند روز استراحت، کشتی گیران اردوی بعدی خود را از روز 9 تیرماه آغاز می کنند که در پایان این اردو و در دهه سوم تیرماه 6 کشتی گیر برای برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راهی کشور مجارستان می شوند.

تیم ملی کشتی آزاد دو رقابت بازی های آسیایی چین در اواخرشهریورماه و رقابت های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش رو دارد و در ادامه رقابت های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس که تابستان سال آینده برگزار می شود، در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در غیاب نام آوران در مازندران

اردوی تیم ملی کشتی آزاد در غیاب نام آوران در مازندران