مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-06سياسي

همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب (ع) در قم برگزار می شود


دبیر همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب(ع) از برگزاری این همایش با مشارکت 20 نهاد حوزوی و دانشگاهی در اسفند ماه امسال خبر داد.

- قم- دبیر همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب(ع) از برگزاری این همایش با مشارکت 20 نهاد حوزوی و دانشگاهی در اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری همایش حضرت حمزه وقتی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم ایشان از چهره های دیگری همانند حضرت ابی طالب، مقداد و عمار نیز نام بردند تا این شخصیت ها نیز معرفی و شناسانده شوند.

دبیر همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب عنوان داشت: برای برگزاری این همایش بین المللی 20 مجموعه حوزوی و دانشگاهی مشارکت دارند که در تاریخ 10 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب دارای مجوز ISC است که در راستای برگزاری این همایش چندین کتاب با محوریت معرفی شخصیت این چهره صدر اسلام رونمایی می شود.

حجت الاسلام رفیعی ابراز داشت: حجت الاسلام میرشریفی که تحقیقات 40 ساله ای در خصوص شخصیت حضرت جعفر بن ابی طالب دارند کتابی در خصوص این شخصیت در حال تدوین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب (ع) در قم برگزار می شود

همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب (ع) در قم برگزار می شود