مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-21حوادث

اجرای طرح پاکسازی در مهدی آباد و ملک آباد/ دستگیری 6 سارق


فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری 6 سارق در اجرای طرح 72 ساعته پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در منطقه ملک آباد  و  مهدی آباد خبر داد.

- چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری 6 سارق در اجرای طرح 72 ساعته پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در منطقه "ملک آباد  و  مهدی آباد خبر داد.

سرهنگ کامران چراغیدر گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان چهارباغ به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی را در نقاط آلوده وجرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح 72 ساعته مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و کشف 4 فقره سرقت و دستگیری 6 سارق شدند.

سرهنگ چراغی اظهار داشت: در این طرح، حدود 10 کیلوگرم تریاک کشف، چند معتاد متجاهر تحویل مراکز بازپروری و یک فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسئول انتظامی، افزود: در این طرح از 12 ضایعاتی و 10 منزل خرده فروشان مواد مخدر نیز بازرسی و 2 وسیله نقلیه سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح ها در طول سال تصریح داشت: شهروندان می توانند هرگونه اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی در مهدی آباد و ملک آباد/ دستگیری 6 سارق

اجرای طرح پاکسازی در مهدی آباد و ملک آباد/ دستگیری 6 سارق