مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 05:152023-06-12اقتصادي

رفع تداخل حدود 7میلیون هکتار از اراضی کشور


تاکنون 16 میلیون هکتار از اراضی کشور مشمول طرح رفع تداخل اراضی شده و این اقدام برای 6 میلیون و 900 هزار هکتار انجام شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: تاکنون 16 میلیون هکتار از اراضی کشور مشمول طرح رفع تداخل اراضی شده و این اقدام برای 6 میلیون و 900 هزار هکتار انجام شده است.

  رضا افلاطونی در حاشیه اولین جلسه شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی فارس در سال 1402، گفت: تثبیت مالکیت اشخاص و صدور اسناد اراضی کشاورزی به نام کشاورزان و حفظ کاربری اراضی کشاورزی دو محور اصلی ماموریت های سازمان امور اراضی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، افلاطونی با بیان اینکه برای صدور اسناد اراضی کشاورزی اولین اقدام رفع تداخلات اراضی کشاوزری و در حال انجام است، اظهار کرد: در حوزه صدور اسناد اراضی کشاورزی تقریبا برای بیش از 6میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور سند مالکیت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه صدور اسناد مابقی اراضی در دستور کار است که با سرعت و دقت بیشتر با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیگیری می شود، ابراز کرد: باید هر کاربری را به محل خودش سوق دهیم واضح تر اینکه واحدهای صنعتی باید در شهرک های صنعتی و واحدهای کشاورزی در شهرک های کشاورزی متمرکز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل حدود 7میلیون هکتار از اراضی کشور

رفع تداخل حدود 7میلیون هکتار از اراضی کشور