مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-10ورزشي

پیش بینی مخاطبان ایسنا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا


مخاطبان ایسنا با شرکت در یک نظرسنجی پیش بینی کردند که امشب منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امشب (شنبه) از ساعت 22:30 دو تیم اینتر و منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان فصل 23-2022 در ورزشگاه آتاترک استانبول به مصاف هم می روند.

قدرت تیمی و حضور ستاره های بی شمار در تیم انگلیسی باعث شده بیشتر کارشناسان و هواداران فوتبال در دنیا بخت آبی های منچستر را برای قهرمانی بیشتر از آبی های میلان بدانند.

مخاطبان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز از این قاعده مستثنی نبودند؛ نتیجه یک نظرسنجی در دو کانال ورزشی ایسنا در تلگرام و روبیکا نشان داد که هواداران ایرانی فوتبال اروپا بخت منچسترسیتی را برای قهرمانی در قاره سبز بیشتر از اینتر می دانند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی ایسنا در تلگرام در نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام، 28 درصد شرکت کنندگان قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان را پیش بینی کردند و 72 درصد مخاطبان معتقد بودند که شاگردان پپ گواردیولا در آخر امشب جام را بالای سر می برند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی ایسنا در روبیکا علاقه مندان اینترمیلان در بین مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در روبیکا نسبت به اعضای کانال ورزشی ایسنا در تلگرام کمی بیشتر است! 31 درصد آنها بر این باورند که تیم ایتالیایی می تواند فاتح لیگ قهرمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مخاطبان ایسنا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

پیش بینی مخاطبان ایسنا از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا