مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:212023-06-08سياسي

خسارت به 15 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در سیل اخیر گرمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین نژاد صبح امروز در بازدید از چهار روستای خسارت دیده از سیل اخیر در شهرستان گرمی اظهار کرد: 15 مددجوی کمیته امداد در این روستاها دچار خسارت شده اند که قرار شد به سرعت ارزیابی و بررسی میزان خسارت در ابعاد مختلف انجام شده و در کوتاه ترین زمان امدادرسانی در حوزه های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: قرار شد با اولویت مساکن و واحدهای مسکونی این مددجویان مورد بهسازی و ترمیم قرار گرفته تا امکان اسکان ایمن برای این خانواده ها فراهم آید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: با توجه به در پیش بودن فصل گرما مقرر شد تا خرید و تحویل لوازم ضروری منزل به ویژه یخچال و کولر با اولویت انجام شده و سایر لوازم مورد نیاز نیز به تدریج تهیه و فراهم شود.

توزیع بسته غذایی در بین خانواده های آسیب دیده حسین نژاد با بیان اینکه پس از وقوع سیل، تعدادی بسته غذایی بین خانواده های آسیب دیده توزیع شده است بیان کرد: تلاش می کنیم تا به عنوان یک نهاد امدادرسان در همراهی با آسیب دیدگان سیل اخیر یاریگر آنها بوده و بتوانیم بخشی از نیازمندی ها و دغدغه های این خانواده ها را رفع کنیم.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت به 15 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در سیل اخیر گرمی

خسارت به 15 خانواده تحت پوشش کمیته امداد در سیل اخیر گرمی