مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-28حوادث

سانحه برای خودروی رییس پلیس راه و رییس پلیس راهور گلستان


تصادف«رخ به رخ» یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود 9 مصدوم بر جا گذاشت که رییس پلیس راه استان گلستان در بین مصدومان است.

- ایسنا/گلستان تصادف رخ به رخ یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود 9 مصدوم بر جا گذاشت که رییس پلیس راه استان گلستان در بین مصدومان است.

سانحه برخورد دو خودرو در محور مجن به شاهرود منجر به مصدوم شدن 9 نفر شد که رییس پلیس راه و راهور استان گلستان نیز در بین مصدومان هستند.

تصادف رخ به رخ یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی سواری دنا در جاده مجن - شاهرود سبب مصدومیت رییس پلیس راه و رییس پلیس راهور استان گلستان به همراه هفت نفر دیگر شد.

آن گونه که مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرده است، این حادثه ترافیکی بعدازظهر روز گذشته شنبه 6 خردادماه 1402 در محور مجن به شاهرود بین شرکت سیمان و دوراهی تاش به مجن رخ داده است.

سرهنگ شهرکی، رییس پلیس راه و سرهنگ بسطامی رییس پلیس راهور استان گلستان به همراه چند تن از کارکنان انتظامی این استان در حال انجام مأموریت بودند.

فرماندار شاهرود با تأیید این خبر، افزوده است: مصدومان حادثه 9 نفر با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند و حال عمومی تمامی مصدومان رضایت بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه برای خودروی رییس پلیس راه و رییس پلیس راهور گلستان

سانحه برای خودروی رییس پلیس راه و رییس پلیس راهور گلستان