مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-17اقتصادي

همایش سالیانه مدیران شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد


همایش سالیانه مدیران بیمه تجارت نو با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «تحقق بودجه با رویکرد خرده فروشی و سودآوری» در مشهد برگزار شد.

- همایش سالیانه مدیران بیمه تجارت نو با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان تحقق بودجه با رویکرد خرده فروشی و سودآوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، همایش فصلی مدیران بیمه تجارت نو 24 و 25 خرداد ماه سال جاری با هدف ارائه گزارش عملکرد شعب و بیان استراتژی های نوین سازمان در راستای فروش بیمه های خرد و سود آوری برگزار شد.

در این همایش کارگروه هایی جهت تعامل بیشتر برای مدیران شعب و مدیران ستادی به منظور عارضه یابی، استماع نظرات، مشکلات و بررسی موانع موجود برگزار شد، در انتها نیز پس از جمع بندی موارد کارگروه ها در روز دوم همایش، دکتر نورالله ی مدیرعامل بیمه تجارت نو ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان، بر تقویت شبکه فروش با هدف ارتقای فروش بیمه نامه های خرد تاکید داشت.

نورالله ی رضایتمندی و حفظ مشتریان را از ارکان مهم در سازمان خواند و تاکید داشت به کارگیری خدمات فناورانه ای که امروزه بیمه تجارت نو در آن پیشرو است در تمامی امور باید به کارگرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سالیانه مدیران شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد

همایش سالیانه مدیران شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد