مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-03سياسي

اجرای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از امروز


رییس پلیس راهور پایتخت با تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام از اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در مسیرهای منتهی به مرقد امام از امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین حمیدی در برنامه تلویزیونی شهر امن به تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام اشاره و اظهار داشت: امسال سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره ) برگزار می شود با این تفاوت که در دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت سفرها مواجه بوده ایم و امسال قطعا شرایط متفاوت تر، متراکم تر و با تعداد جمعیت بیشتری مواجه خواهیم بود.

وی گفت: پیش بینی ما این است که تعداد زیادی از زائران در مراسم شرکت می کنند.

سردار حمیدی تصریح کرد: در سنوات گذشته به دلیل شرایط کرونایی جمعیتی که برای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حضور داشت حدود 150 تا 200 هزارنفر بود اما الان برآوردها جمعیت بالای 1 میلیون تا یک و نیم میلیون نفری را پیش بینی می کند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: باتوجه به اینکه این حجم سفر و مراجعه به یک نقطه می تواند ترافیک پر حجمی را ایجاد کند نیاز به هماهنگی های زیادی داشته تا آنجا که از هفتم فرودین ماه امسال جلسات هماهنگی بیشماری با دوستان در حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از امروز

اجرای محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از امروز