مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:562023-06-20اقتصادي

7 هزار چاه غیرمجاز در شهرستان بناب یک فاجعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، هادی شهابی  عصر امروز در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بناب با اظهار تأسف از تبدیل اراضی کشاورزی به اراضی ویلایی در بناب اظهار کرد: در صورت ادامه این روند شاهد از بین رفتن اراضی کشاورزی خواهیم بود.

این مقام قضایی با اشاره به برخورد بدموقع متولیان امر با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: نباید اجازه داده شود ساخت و سازهای غیرقانونی اتمام یافته و سپس جریمه ماده صد اخذ شود و باید از ابتدای تخلف جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را گرفت.

شهابی افزود: اخذ جرایم ماده صد مرحمی برای حل مشکلات شهر نخواهد بود.

مدعی العموم دستگاه قضایی شهرستان بناب سپس با اشاره به وظایف دستگاه های مختلف در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هشدار داد: در صورت سهل انگاری مسئولان مربوطه در مواجهه با ساخت و سازهای غیرمجاز با مسئولان خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

شهابی ضمن اعلام آمادگی دستگاه قضایی شهرستان برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان افزود: اهمیت این قضیه در حدی است که دستور سرگشاده برای این امر صادر کردم و باید مسئولان هم اهتمام لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بی در و پیکر چاه های غیرمجاز در شهرستان خاطرنشان کرد: افزایش حفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار چاه غیرمجاز در شهرستان بناب یک فاجعه است

7 هزار چاه غیرمجاز در شهرستان بناب یک فاجعه است