مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-02دانش

دانشگاه لرستان می تواند در امنیت سایبری، قطب پیشرو در سطح کشور شود


معاون امنیت و زیرساخت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه لرستان می تواند در فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، - ایسنا/لرستان معاون امنیت و زیرساخت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه لرستان می تواند در فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، قطب پیشرو در سطح کشور شود.

مهدی آزادی مطلق یازدهم خردادماه در نشست با رییس و جمعی از مدیران دانشگاه لرستان، اظهار کرد: ظرفیت های خوبی در مرکز آپا و فناوری اطلاعات این دانشگاه وجود دارد که اگر تفویت شده و ارتقاء یابند دانشگاه لرستان می تواند در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، یک قطب پیشرو در سطح کشور شود.

وی تصریح کرد: 29 خردادماه سال جاری همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار می شود.

آزادی مطلق افزود: مرکز آپا دانشگاه لرستان و فناوری اطلاعات این دانشگاه، توانمندی های بالایی دارند که البته بایستی این توانمندی ها، بیش از پیش، حمایت و تقویت شوند.

معاون امنیت و زیرساخت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امنیت سایبری از جمله موضوعات بسیار مهم کشور است که بایستی زیرساخت های مختلف آن در سطح دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه لرستان می تواند در امنیت سایبری، قطب پیشرو در سطح کشور شود

دانشگاه لرستان می تواند در امنیت سایبری، قطب پیشرو در سطح کشور شود