مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-01سياسي

گردهمایی استانی دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی در آذربایجان شرقی برگزار شد


گردهمایی استانی چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی روز پنجشنبه، 11 خردادماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی گردهمایی استانی چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی روز پنجشنبه، 11 خردادماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی و دبیر علمی این همایش با اشاره به ارسال تعداد 138 مقاله به دبیرخانه همایش در استان، گفت: تعداد 38 مقاله از سوی داوران پذیرش شده و حتی بخشی از آن ها در کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ رسیده است.

میکاییل جمالپور اظهار کرد: تعداد 9 پیش نشست در قالب این همایش در استان برگزار شده که هر یک قابلیت یک همایش را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حکمرانی متعالی، عنوان تازه ای در فضای فکری، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی کشور است که شدیدا نیازمند گفتمان سازی و فرهنگسازی بود، بنابراین طی چند ماه گذشته با کمک روسای دانشگاه ها و نهادهای استانی، حرکت علمی گسترده را در آذربایجان شرقی راه اندازی کردیم و تعداد 500 نفر در این موضوع درگیر شدند.

وی ادامه داد: حکمرانی متعالی مربوط به فرهنگ و باورهای خود ما و نه باورهای غربی بوده و استان ما طی چند ماه گذشته در گفتمان سازی و تولید موضوعات مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی استانی دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی در آذربایجان شرقی برگزار شد

گردهمایی استانی دومین همایش بین المللی حکمرانی متعالی در آذربایجان شرقی برگزار شد