مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:102023-05-28اقتصادي

خام فروشی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی جلوگیری شود


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید به سمت خام فروشی بویژه در حوزه کشاورزی برویم، گفت: تولید نباید به خام فروشی منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معمتدیان ظهر یکشنبه در جمع فعالان اقتصادی اشنویه با تاکید بر اینکه نباید به سمت خام فروشی بویژه در حوزه کشاورزی برویم، افزود: تولید نباید به خام فروشی منجر شود بلکه باید ارزش افزوده ایجاد کرده سپس صادر شود در این خصوص باید در اشنویه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اشنویه در حوزه کشاورزی ظرفیت بسیار قابل توجهی دارد، گفت: این بخش به همراه صنایع وابسته پیشران توسعه شهرستان است که باید از همه ظرفیت ها برای این منظور استفاده شود.

معتمدیان افزود: اشنویه یکی از شهرستان های برخوردار است و باید از نظر شاخص های توسعه در ردیف اولین شهرستان هایی باشد که از محرومیت خارج می شود.

وی اضافه کرد: ما در صدد هستیم که اعتبارات را به سمت مزیت های شهرستان های مختلف سوق دهیم که در این خصوص، مزیت های اشنویه هم در دستور کار و مورد توجه است.

بزرگترین پایانه محصولات صادراتی کشور در ارومیه راه اندازی می شود معتمدیان خاطرنشان کرد: باید نقشه راه برای توسعه اقتصادی در همه مناطق با توجه به مزیت ها داشته باشیم و در کنار آن، باید به سمت بهره وری بویژه در بخش کشاورزی حرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی جلوگیری شود

خام فروشی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی جلوگیری شود